е-Община Варна* {в Тестов режим, проект в обществена полза на НПО “БВ” & Мрежа е-Демокрация}

  • Добре Написано септември 24, 2016
    Добри практики в дейността на общинските администрации в България (сравнителен анализ) \"Преди 5 години в едно свое изследване Съветът на Европа дефинира понятието “дружелюбна” общинска администрация. Този хипотетичен портрет съдържа следните характеристики: - Гражданите са основна ценност; - Кметът и служителите използват всички видове общуване с гражданите, като поемат инициативи за диалог с гражданите, бизнеса и т.н. - Непрекъснато търсят начини за подобряване на услугите; - Общинските служители са дружелюбни; - Общинската сграда е достъпна и гостоприемна – със светли помещения, с видна за всички информация, с ясни указателни табели и места за сядане и писане; - Информацията за всички новости стига бързо и лесно да хората; - Служителите имат удобно за гражданите работно време; - Създадени са прости процедури за ползване на общинските услуги; - На гражданите се предоставят брошури, информиращи за дейността на администрацията. Както се вижда от описания портрет достъпност
Translate »
bg_BGБългарски
en_USEnglish bg_BGБългарски